livemusiclife

Direktlänk till inlägg 24 mars 2015

The show must go on

Av Anna - 24 mars 2015 16:27

Tjabba ;D i brist på andra tidsfördriv så sätter jag mig ner och skriver ännu ett litet inlägg att dela med mig av.


Mitt liv är tråkigt. Jag har inga spännande minnen eller coola upplevelser. Jag är en vanlig tjej på 12 fjuttiga år som kort sagt har en hel stor röra i huvudet. Jag gillar att dansa, rita och lyssna på musik (hah, vem gör inte det?)

jag är en relativt negativ tjej som faktisk (tro det eller ej) inte är så jädrans populär. jag lever mitt liv med två päron och 3 småsyskon. jag bor i jämtland (som kanske är den mest gråa och kalla plats i svergie) och går i en helt klart puckad skola.

Jag älskar, ÄLSKAR! min skola. Den är helt okej för att vara en skola. här är vi alla lite rubbade men vi har ett strakt band till alla och det kommer att svida åt in i helvete att åka därifrån till hösten :(

Nu ska jag käka lite glass, sola på taket och träna några glosor (vem försöker jag lura? jag kommer inte att göra några glosor)


tänk sorliga stränder och var lugn så ses vi   

P.S har ni någon aning om hur man fixar en profilbild ;D skulle uppskatta lite hjälp

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 25 mars 2015 17:12

Tjabba ;D nu äre ju onsdag och jag ska ägna mig åt det jag älskar mest av allt, dansa. Jag har dock lite problem att ta mig dit i och med att mamma har på något vänster ramlat i hästhagen och på något vis lyckats drämma knät i den enda isfläck i hela...

Av Anna - 24 mars 2015 15:41

 Tjabba    har du grus i mun eller vet du inte att man ska hälsa tillbaka?    Nej men hej  :) vet du vad? jag har startat en blogg där du kommer att kunna läsa om saker som händer i mitt liv t.e.x om händelser, ny musik, bra filmer, snygga kläder o...

Presentation


Kolla in mina roliga och konspirativa sätt att se livet på som 12-åring

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad är det somrigaste du kan komma på?
 En kritvit badstrand
 En blommande äng
 En nyklippt gräsmatta
 En klarblå himmel
 En burk nutella som solar på balkongen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards